web seo » Online Translation Services | Professional Translation Services

 

به عنوان مثال ، هنگامی که به اعداد نگاه می کنید ، مورد مربوط به تراز و در بازاریابی در یک شرکت خود صحبت می کند - سازمانهایی که تیم و بازاریابی را تراز می کنند ، را 67 درصد افزایش می دهند ، درآمد را 209 درصد افزایش می دهند و 36 درصد بالاتر هستند نرخ حفظ مشتری. (نکته کلیدی برای پسر من ، مربی و بازاریابی دیجیتال IMPACT ، کریس مار ، برای به اشتراک گذاشتن این داده ها با من.)

 

 

با این وجود ، یک مشکل بزرگ و پرمشغله در بیشتر مواردی وجود دارد که افراد برای بعد از و ترازبندی در بازاریابی در یک شرکت ایجاد می کنند.

 

هرکسی با حمایت از فضیلت همسو کردن دو تیم که معمولاً درگیر جنگ هستند ، کار بزرگی انجام می دهد. هیچ شوک بزرگی در آنجا وجود ندارد ، زیرا این مانند بحث برای یک رژیم غذایی سالم و ورزش است ، جایی که معمولاً تنها نقطه مقابل واقعی نسخه ای از "اما من نمی خواهم" است.

 

هنوز هم بندرت از جواب کسی راجع به سوال پیگیری طبیعی راضی بوده ام:

 

"خوب ، نوابغ ، من متوجه شدم که همسویی چیز خوبی است. اما روند واقعی گام به گام چگونگی دستیابی به این معادلات تجاری Hatfields و McCoys با هم چیست؟"

 

گاهی اوقات ، کسی را می بینم که سعی می کند با یک لیست نیمه دل از تاکتیک های سطح سطح ، به این سوال پاسخ دهد - "سلام ، آیا شما فکر کرده اید که . چشمانتان را در مکالمه با تیم های نچرخانید؟"

 

اما ، در بیشتر موارد ، تعداد پاسخهای مفیدی که در طبیعت می بینم می تواند به شرح زیر باشد:

 

-بازاریابی-هم ترازی-چگونه

 

فقط خیلی از هیچ چیز.

 

خوب ، این درست بود تا حدود سه ماه پیش ، زمانی که پسر خوب فوق الذکر کریس مار تحت تأثیر قرار داد و آنچه را که ما برای مشتریان خود تبلیغ می کنیم ، انجام می دهد.

 

به طور خاص ، او ما را به ایجاد یک تیم درآمد دعوت کرد.

 

ماه ها بعد ، به عنوان یکی از اعضای تیم درآمد IMPACT ، کاملاً مطمئن هستم که این "دست کم" بسیاری از ما برای دستیابی به ترازبندی و بازاریابی ، بسیار دست نیافتنی است. نه فقط در IMPACT ، بلکه در هر شرکتی ، صرف نظر از صنعت ، اندازه ، مکان ، رنگ مورد علاقه ، فرد صبح در مقابل جغد شب یا هر چیز دیگری.

 

بنابراین ، با هم در این مقاله ، موارد زیر را باز خواهیم کرد:

 

تیم درآمد چیست؟

چرا به یک تیم درآمد نیاز دارید؟

چه کسی باید در تیم درآمد شما باشد؟

تیم درآمد چگونه کار می کند؟

هنگامی که پاسخ این س questionsال ها را درک کردید ، سئو چیست به دانش دقیق مورد نیاز برای ایجاد تیم های و بازاریابی خود با نتایج حیرت انگیز مسلح خواهید شد.

 

حال ، بیایید با پاسخ دادن به واضح ترین سوال شروع کنیم.

 

هک تیم درآمد چیست؟

از نظر تاکتیکی ، یک تیم درآمد متشکل از بازیکنان اصلی تیم های و بازاریابی شما در یک شرکت متمرکز بر هدف مشترک فعلی آنها یعنی افزایش درآمد از طریق ترافیک ، هدایت ها و است.

 

بنابراین ، به جای دو تیم رقیب با اولویت های مستقل ، اعضای این واحد واحد با هم کار می کنند و از طریق همکاری واقعی ، به اشتراک گذاری اطلاعات ، طوفان فکری و حل مسئله به هدف مشترکشان یعنی رشد درآمد می رسند.

 

همانطور که کریس اشاره کرد ، سهامداران همچنان بر فعالیتهای تعیین شده خود تمرکز خواهند کرد:

 

"بله ، برخی از افراد در تیم بیشتر به تلاش های بازاریابی (به عنوان مثال ایجاد محتوا) یا تلاش برای (به عنوان مثال بستن معاملات) متمرکز خواهند شد. اما تیم به عنوان یک هدف عمل می کند ، هدف مشترک خود را شناسایی و کار می کند."

 

برای نشان دادن منظور من ، تیم درآمد IMPACT شامل بازیکنان زیر است:

 

خودم (مدیر تحریریه)

Vin Gaeta (معاون بازاریابی)

ملانی کالینز (معاون اصلی درآمد)

همه اعضای تیم

کریستن هارولد (مدیر تولید تقاضا)

الکس وینتر (مدیر تولید ویدئو)

چند ماه پیش وقتی این تیم را تشکیل دادیم ، هیچ یک از مسئولیت های روزمره یا کارهایی که برای انجام کارها استخدام شده بودیم ، تسلیم شدیم.

 

به عنوان مثال ، من مسئول توسعه ، پیاده سازی و نظارت بر استراتژی محتوا (اعم از نوشتاری و ویدئویی) و همچنین مدیریت تیم تحریریه همه ستاره ما هستم. وقتی وارد تیم درآمد شدم ، تغییری نکرد. در عوض ، نقش من در تیم درآمد و مکالمه هایی که از آن می شود (به زودی بیشتر در مورد آن) ، اکنون به شدت بر چگونگی انجام کار من تأثیر می گذارد.

 

چرا شما حتی به یک تیم درآمد نیاز دارید؟

ببینید ، اینترنت فقط پیدا کردن الگوهای رفتاری خنده دار از کلاسیک سینمایی The Mummy در سال 1999 را برای من آسان نکرده است - این یک شاهکار بدون نقص است ، و این یک تپه کوچک است که در آن خواهم مرد - این همچنین باعث تغییر اساسی مصرف کنندگان می شود ( B2B و B2C) تصمیمات خود را می گیرند.

 

 

روز آموزش HubSpot

باور نمی کنید؟

 

خوب ، تخمین زده شده است که 70٪ از تصمیمات در مرحله تحقیق اتفاق می افتد ، قبل از اینکه یک چشم انداز حتی رویای دستیابی به کسی را در داشته باشد. در واقع ، 88٪ از همه اران قبل از از هر نوع آنلاین تحقیق می کنند.

 

با توجه به اینکه شب گذشته بیش از دو ساعت به خواندن مرورهای آنلاین درباره شلوار استرچ پرداختم - علاوه بر سه ساعت تحقیق در مورد مبلمان پاسیو شب قبل - تمایل دارم موافقت کنم.

 

(این تغییر لرزه ای در رفتار مصرف کننده عامل اصلی "آنها می پرسند ، شما پاسخ می دهید" ، فلسفه کسب و کار تغییر دهنده بازی


تبلیغات اینترنتی درآمد ,بازاریابی ,مورد ,impact ,انجام ,مثال ,عنوان مثال ,مدیر تولید ,تصمیمات ,نیاز دارید؟ ,درآمد چیست؟ منبع

مشخصات

تبلیغات

آخرین ارسال ها

آخرین جستجو ها

معلم فلزیاب یزد ○○○☺وبلاگ یک بچه ی خوب ☺○○○ دبیرستان غیردولتی سلام ازهردری سخنی -غدیر خم-خطابه غدیر .